Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?
Da må jeg oppdatere litt her, samt sende en stor og hard og varm klem til TBM som tipset om et fantastisk telt! 
Jeg gikk utstyrsamok i vinter/vår med ny sykkelvogn/vogn/pulk, nytt telt og fullt skiutstyr til meg selv og Lærlingen. I tillegg besluttet vi å selge huset. Derfor er telttur i Europa utsatt til neste år, men da reiser vi. Gleder oss som besatt! I mellomtiden er det FANTASTISKE teltet mottatt og testet ut, og dette må være alle turglade alenemødres drøm. (For ikke å snakke om ideelt for fuktige festivalturer...) Snakk om enkelt å sette opp, og pakke sammen. Etter å ha øvd meg noen ganger på terrassen kan jeg slå opp og pakke ned teltet på ca 45 sekunder totalt. Kvaliteten og plassen er det ikke noe å si på, og vi fikk stående applaus for oppsett på campingplassen (fra nysgjerrige tilskuere og turgåere).
Mine tre medteltere har bestilt hvert sitt telt denne uken, tross flere timers iherdig snakk om hvordan det å ta teltet opp og ned var en del av sjarmen ved teltturene...
I sommer skal jeg sjekke ut hvordan det fungerer å ta ut innerteltet og bruke det som solhytte på strandturer.
|