Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-08, 00:34   #71
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Det kommer an på størrelse og funksjon. Jeg betalte 900 kr inkl moms og frakt for et romslig tomannstelt med ventilasjonsvinger men uten fortelt. Det er rimeligere å bestille flere, da frakten utgjør en stor del av prisen, så du kan ev henge deg på vennene mine hvis du kan vente litt på å få teltet? (Har venner som reiser med bil til dine trakter en gang i sommer)

SUPERAKTUELT!! Hvor bor du? Er det Trondheim? Men får man det i forskjellige størrelser? 3manns, 4manns ? Og koster det mye mer med fortelt? (jeg har jo 2 barn, og forsåvidt en sambo, )?. Jeg har ønsket meg penger til bursdagen som var nylig, så jeg har snart litt penger å svi av på mer turutstyr : Lykkelig: