Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-08, 00:44   #1
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Antydning til panikk ...

Min kjære jobber i nordsjøen, og han skal komme hjem nå på tirsdag. Da har vi 11 dager igjen til vi gifter oss. 11 dager jeg føler vi så absolutt trenger... Det er mys som skal ordnes, og han må få noen dager på seg til å snu etter tre travle uker ombord, hvorav den første og siste uka har vært på nattskift.

Og nå hørte jeg på nyhetene i kveld at flyplass-streiken utvides over helga, og at den fra og med tirsdag også vil ramme flyplassen i Stavanger...

Jeg klynget meg til håpet om at dette kun ville ramme den ordinære flyplassen, og at helikopterbasen ville gå fri. Da kommer han seg i hvert fall på land, og evt kan leie seg en bil og komme seg hjem. Men neida, det rammer selvfølgelig helikopterbasen også...

Jada, det er lenge til tirsdag, og mye kan skje, men jeg kjenner jeg får lettere antydninger til panikk når jeg tenker på det...hvor lenge vil en streik som dette vare...hva om han ikke kommer seg hjem...

Hmmm...funker det med flatskjerm og webcam i kirka tro? Eller, skal jeg spørre postmannen om han kan være stand in?

Fader, kryss fingrene for at streiken gir seg fort da...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat