Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-06, 20:37   #14
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det galt å rose barn? (Aftenposten)

Akkurat dette er noe jeg liker veldig godt ved Jesper Juul. Som Polyanna sier så fint over, jeg synes det er verdt mye å ta seg det lille bryet med å tenke ut hva som egentlig var det positive i situasjonen, heller enn å lire av seg "Så flink du var!" nr. ørten. "Oj, så masse du har spist! Nå ble jeg glad for at du likte maten så godt!" i stedet for det idiotiske "Så flink du var til å spise opp maten din", eller "Det var et høyt tårn! Tror du det tåler enda en kloss?" i stedet for "Så flink du er til å bygge", osv. Egentlig er det vel Polyanna jeg har lært det av, og ikke Jesper Juul.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat