Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-08, 08:21   #6
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter feminister etternavn?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg aner en underkategori her:

"Feminist/for likestilling og valgte SELV å bytte navn, FAKTISK, og stemmer Venstre".

Tar vi bort Venstre her så har du meg. Jeg burde kanskje ha feministbegrepet litt klarere for meg før jeg tar på meg labelen, men langt unna er jeg nok ikke. Min livsførsel alene uttrykker klart at jeg er verken eid eller understilt min mann på noen som helst måte, og jeg valgte å bytte etternavn uten noen form for overtalelse eller tvang. Jeg sjokkerte i grunn de fleste rundt meg da jeg gjorde det, da det ble ansett å være en svært konvensjonell ting å gjøre (og altså ikke helt i tråd med mye annet jeg gjør). Jeg er stolt av navnet, og ville gjort det samme i dag.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat