Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-08, 08:34   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter feminister etternavn?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det har nok mest med at alle de feministene jeg kjenner (present company excepted ) har beholdt sitt etternavn, så det er vel mest en vanegreie. Som sagt synes jeg ikke det er verken galt eller upassende, bare pussig (mest i betydningen uventet).

Jeg syns jo selvfølgelig det er mest likestilt at man kan velge selv, men det er noe med at det er så godt som alltid damene som gjør det. Akkurat som det er damer som velger å gå hjemme, damer som velger å stille opp halvnakne på mannebladcovre. Man opprettholder symbolske tradisjoner som jeg ikke nødvendigvis syns noe om. Selv om jeg selvfølgelig mener at alle skal få velge selv, og det ville blitt helt feil å tvinge folk til det motsatte.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat