Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-08, 21:13   #26
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kifs tennis-triks!

Jeg trente tennis 4 ganger i uken som tenåring. 4 dager i uken hele ettermiddagen i timesvis. Helt til jeg var russ, litt slapp og sovnet på bussen på vei til trening og alt utstyret mitt ble stjålet. Da ble det plutselig veldig deilig å ikke trene 4 dager i uken. Jeg kom aldri i gang igjen.

Men nå har mellomste snuppen begynt med tennis. Eldstemann har også lyst, men vil ikke trene med de små jentene i 2.klasse.
Kanskje jeg skulle kjøpe meg en ny racket å begynne igjen? Så kunne jeg trent med begge barna selv. Hmmmm, det hadde vært noe det!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat