Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-08, 22:32   #37
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Man får da gelefisker? Sånn a la Seigmenn, bare med fisker? Eller er de gått ut av produksjon?

Jeg pyntet engang en barnehagekake med disse, og nøøøt det skuffede blikkene til de spente ungene når jeg fortalte at jeg hadde med en FISKEKAKE!!!

Fiskekake. Veldig bra. Gelefisker er nok greit, det er alle disse andre havskapningene som er utfordringen. Men problem solved nå altså. Tror jeg skal klare å oppdrive både blekkspruter og hummer nå etter å ha involvert våre venner på den andre siden av Atlanterhavet.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det blir da en fryktelig dyr kake! Kjenner du ingen de kan levere til, som kan sende til deg? Evt. ringe dem, forklare situasjonen, og kanskje få dem til å sende hit?

Jo, jeg kan prøve et par ting. Det blir ikke bare dyrt på grunn av frakten. Alt dette godteriet kommer jo i 2-3 kilosposer, så det koster jo i bøtter og spann. Men nå er vi så dedikerte at vi ikke klarer å slippe det.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat