Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-06, 23:28   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Julekort med bilder av barna

Jeg tenker ofte at det er rart at man sender rundt julekort med bilder av barna på til alle i adresseboka.
Noen har virkelig ingen sperre på hvem de sender barnebilder til. Noen som har reflektert over dette?

Jeg synes det er kjempekoselig å få bilder av tantebarn altså, men bilder av barna til alle mulige slektninger og venner?
Jeg kjenner at det kjeder meg litt, særlig fordi det gjerne bare er et bilde med trykket "God Jul" på og en underskrift (muligens med et lite "klem fra" på de mest avanserte)
Det plager meg ikke, men jeg tror jeg hadde satt mer pris på en personlig hilsen enn et siklebilde fra poden..

Jeg sender bare slike kort til besteforeldrene og sender nøytrale, dog personlige julekort til venner.

Frytelig sært eller?