Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-08, 08:36   #1
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.026
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Størrelse på sykkel til stor 6-åring

Jeg må nok bare innse at vi må kjøpe nye sykler. Ungene har 16" nå, og de er veldig små. En ting er at den lange frøkna mi ser helt tullete ut vagla på toppen av den lille sykkelen, men de klarer heller ikke å sykle litt lengre turer med meg pga de små hjulene.

Herremannen er grei. Han er rundt 128cm lang og har korte bein, og kan ikke ha større sykkel enn 20".

Men frøkna, derimot - hva gjør jeg med henne? Hun var 134cm sist jeg målte, og det var før jul tror jeg. I tillegg har hun lange bein. 20" eller 24"? Jeg er alene med ungene og har grei økonomi men ikke mer, og vil helst slippe å kjøpe større sykkel til henne om et år igjen. Samtidig vil jeg ikke kjøpe en som er så stor at det blir farlig.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat