Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-06, 01:13   #184
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør man når man er invitert bort til jul

Jeg er gift meg en vestlending som ikke overlever en jul uten pinnekjøtt.
Jeg klarer verken lukten eller smaken av det.

Når vi feirer jul med svigerfamilien, så vet jeg at det ikke blir servert ribbe.
Men jeg har snakket med svigermor fra første stund at jeg spiser ALDRI noe jeg ikke liker. Det har ikke noe med dem å gjøre i det hele tatt.
Jeg kaster opp hvis jeg prøver å spise noe jeg ikke liker, har prøvd mange ganger.

Så jeg spurte om det var greit at jeg tar med egen ribbe som jeg bare steker i panna med ribbefett rett før middag, da blir det ikke noe ekstra på henne og jeg spiser det samme tilbehøret som resten.
Heldigvis var ikke det noe problem i det hele tatt.
Alternativet var at jeg bare spiste tilbehøret og ikke noe kjøtt.

Når de er hos oss, så lager vi begge deler.
De liker ribbe etc, men jeg vet hvordan det er å ikke få det man er vant med, så vi disker opp med begge deler, så blir alle glade.

Jeg hadde ikke blitt fornærmet over at noen hadde tatt med egen mat i middags selskap eller noe.
Det er maten de ikke liker, ikke meg eller måten maten er laget på-

Mine venner vet hva jeg liker og ikke liker og omvendt, så når vi ber hverandre på¨middag, så serveres det noe alle liker-

Det du har tenkt til å gjøre er jo en god idè, snakke med han og fortelle akkuratt hvordan det er.
Ikke koselig så sitte å spise mat man ikke liker.
Får vondt i magen bare ved tanken.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat