Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-08, 18:48   #24
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til sangtekster?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg er ikke særlig flink til å høre på tekstene, spesielt ikke når sangene ikke er på norsk. Jeg er ikke så verst i engelsk, men det virker som om hjernen min bare kobler ut, jeg kan synge med på refreng, men uten å egentlig høre hva jeg synger. Underlig opplegg. Jeg ser jo stadig vekk at folk siterer sangtekster, så andre hjerner kan da ikke være som min?

Jeg er som deg. Tekstene betyr i 90% av tilfellene ikke en dritt for meg. Jeg bruker ikke musikk i forbindelse med følelser heller, slik som mange gjør. Har en venninne som alltid skal ha meg til å høre på tekster, og jeg himler like mye med øynene hver gang.