Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-08, 09:04   #59
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en tatovering?

Jeg planlegger å få meg en tatovering om et par år. Min kjære hevder at jeg kommer til å trekke meg i siste liten, men jeg tror jeg tør. Jeg har trålet nettet etter inspirasjon, men ikke funnet noe særlig. Jeg vet hva jeg vil ha, men ikke helt hvordan den skal se ut. Den skal være liten, svart, inneholde tre bokstaver på en eller annen måte, og se pen ut. Jeg tror jeg vil ha den på hoftekammen.

Denne her likte jeg litt, med unntak av at den var rød. Jeg tror ikke jeg vil ha hjerte, men jeg syntes den var pen. Den inneholder bokstavene SMD:

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat