Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-08, 10:39   #19
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Blande seg" på venteværelse?

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Greit, jeg liker ikke at personer setter seg for "tett på" hvis det er andre ledige stoler. Men jeg ville nok ha strøket den gråtende personen på armen, eller hentet en legesekretær om ikke annet. Ville ikke hatt samvittighet til å oversett situasjonen. Jeg er da litt medmenneske.

Jeg ville sette veldig pris på å ikke bli strøket på armen eller andre steder av et vilt fremmed menneske. Så hva som er medmenneskelig og det riktige å gjøre i en sånn situasjon er det ikke noen fasit på. For meg er det ihvertfall helt feil med påtvungen kroppskontakt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat