Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-08, 13:10   #9
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen spørsmål ang. ditt forhold til fyllekjøring / berusede sjåfører

Jeg har to ganger bedt en bil om å stoppe slik at jeg kunne gå istedet for når jeg oppdaget at vedkommende hadde drukket. Og en gang bedt en sjåfør om å stoppe bilen når jeg oppdaget at vedkommende bare hadde sovet to timer etter fest, og vedkommende ikke stoppet selv om jeg kjeftet.

Jeg kjenner en som har mistet lappen pga fyllekjøring. Og jeg kjenner 2 stk utenom den personen som har kjørt i fylla. Jeg vet om en haug som har syklet i fylla. Og jeg kjente en som ble drept av en fyllekjører på vei hjem fra fest.

Selv har jeg nulltoleranse for drikking og kjøring. Men jeg satt bakpå med en som fyllekjørte på en stjålet/lånt sykkel noen meter en gang. Vi skulle liksom sykle hjem siden vi ikke fikk tak i taxi. (Det var forøvrig også samme vedkommende som ble drept at en annen fyllekjører. )