Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-08, 14:42   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen spørsmål ang. ditt forhold til fyllekjøring / berusede sjåfører

Mamma jobbet på trafikkskadeavdelingen på Sunnaas Sykehus da jeg var barn. Det gjorde uslettelig inntrykk, og jeg drikker aldri en eneste dråpe alkohol hvis jeg skal kjøre bil samme dag. Jeg sitter heller aldri på med noen som har rørt alkohol. Jeg vet at mange oppfatter meg som sær på grunn av dette, men det får bare være.

Jeg kjenner ganske mange som kjører bil etter både 1 og 3 øl. Dette gjelder en del kolleger.

I russetiden var det en av mine medruss som stadig kjørte bil selv om han var helt dritings. Han hadde flaks og skadet aldri noen, men han mistet lappen etter noen år for fyllekjøring. Da hadde han altså ganske jevnlig kjørt bil i beruset tilstand. Jeg er og var sjokkert over at noen klarer å være så ignorant.