Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-08, 14:57   #28
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen spørsmål ang. ditt forhold til fyllekjøring / berusede sjåfører

Jeg har syklet etter litt å drikke (ikke mye, og da sykles det i gangfart på fortau etterpå).

Jeg har en gang, før promillegrensen ble endret, kjørt etter 1-2 alkoholenheter, i god tid etter inntak. Det var antagelig innafor 0,2 også, men jeg ville ikke gjort det i dag.

Jeg har også sittet på ufrivillig, på en måte. En kveld da jeg var gravid skulle jeg kjøre, mens mannen tok et glass vin da vi var innom søstra hans. Det var bare ett glass, og så glemte vi det! Helt utrolig. Vi kom på det da vi parkerte. Urutinert og helt utrolig slomsete! Igjen, jeg tror nok det ville vært innafor 0,2, men på grensa, uansett. Svogeren min, som er politimann, tenkte heller ikke på det, da han vinket oss hjem. Jeez.

Uff, dette var ille, når jeg satte det sammen.