Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-08, 09:44   #10
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til å velge busker/ hekkeplanter

Tuja blir det uansett ikke. Det skal vi ha på toppen av skråningen bak huset, for å skjerme for innsyn fra gangveien der. Er litt skeptisk til blomstrende busker, da jeg frykter at det vil bli mye veps og slikt i blomstringstida, som vil plage oss når vi er på verandaen. :vepseangst: Dessuten er det kanskje best med noe som ikke står nakent og bladløst om vinteren? Jeg tror ikke krypbusker egner seg så godt i front, siden det særlig er disse stolpene vi vil ha skjult. Tror heller ikke at vi vil blande flere typer, da jeg som Veronal tror det lett kan gi et rotete inntrykk. For de med virkelig grønne fingre kan det kanskje fungere, men jeg er ikke helt der ennå.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat