Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-08, 10:30   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du bilbelte når du tar taxi?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg synes godt de som har svart at de sjelden eller aldri bruker bilbelte kunne forklart hvorfor ikke til en stakkars som lurer på hvorfor i all verden ikke .

Nå svarte jeg som regel, for jeg bruker bilbelte i de aller fleste tilfeller. MEN om drosjen har begynt å kjøre og det er vanskelig for meg å finne bilbeltefestet uten å måtte fomle mye og kikke mye ned, så hender det at jeg lar det være. Jeg blir nemlig så ekstremt lett bilsyk at det å ikke se ut av vinduet i to sekunder er nok til at jeg er kvalm resten av dagen.

Sitter jeg foran, bruker jeg alltid bilbelte, uansett.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat