Forslag til overraskelse på 10 års bryllupsdag? + trenger vintips!
Om ikke lenge nå skal mannen og jeg feire 10 års bryllupsdag. Som noen av dere kanskje husker fra tidligere innlegg her, så flyttet jeg fra ham i fjor høst og hjem igjen nå i vår. Og selv om ikke "Rom ble bygd på en dag" har vi fått et nytt fundament å bygge kjæresteforholdet (og familien ikke minst) videre på!
Dermed kan vi feire 10 års bryllupsdag som et par! Vi har fått barnevakt fra ettermiddagen til neste dag, og skal ut for å spise middag på den beste restauranten her, så der går mesteparten av kvelden på å spise en stor meny og drikke gode viner.
VINFORSLAG?
Jeg tenker at litt champagne på forhånd bare er greit, og at jeg også vil ha en god flaske vin som vi kan drikke etterpå. Er det noen av dere vinelskere som kan foreslå en flaske for meg? Jeg kan kanskje rekke å bestille en vin, men jeg tror kanskje jeg bør få tak i en som er i Vinmonopolets hovedliste. (Har også store italienske vinglass som burde gjøre det beste ut av de beste vinene...)
GAVE/OVERRASKELSE?
Jeg har også lyst til å kjøpe en gave eller gi ham en overraskelse, men hva kan det være? Han er IKKE en mann som bruker smykker eller pynter seg i særlig grad, men praktiske ting er supert. Han har i og for seg mye sportsutstyr, men noe innenfor det kunne vært ok. Jeg synes også at gaven må være litt symbolsk...
Håper det er noen av dere her inne - både de kvinnlige og de mannlige - som kan gi meg noen gode tips!
|