Sv: Forslag til overraskelse på 10 års bryllupsdag? + trenger vintips!
Vi har også 10 års bryllupsdag om 1 mnd og for meg er det en litt stor dag. Han ønsker seg ingenting og siden vi skal til Paris neste helg, så syns han det er nok. Jeg derimot er ikke helt enig og har lekt litt med tanken på å kjøpe en hagle han har ønsket seg siden jeg omtrent traff han. For meg er det også vikitg at det er en gave som betyr noe og som evt kan gå videre i generasjoner (ser jo nå at det bor en liten romatikker i meg også ).
Så om du finner noe du vet han har hatt lyst på lenge innenfor hobby er du på god vei.
Vi har barnevakt selve dagen + dagen derpå, og reiser på hytta. Har en flaske Moët & Chandon liggende kaldt. Den er hakket over de man får på polet, men har kjøpt i utlandet så det ble ikke så veldig galt. Vin til etterpå er jeg usikker på, men jeg er sikker på at Veronal kan komme med glimrende forslag her (det har jo ikke gått meg hus forbi at hun kan dette ).
Håper dere får en super dag sammen. Det høres velfortjent ut! Det er så godt å lese om par som finner tilbake til hverandre igjen. Der kom romantikeren frem igjen hehe
|