Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-08, 19:55   #73
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Note to self (og andre som måtte ha interesse av det): bortskjemte barn som er vant til å få det som de vil, kan godt bli til bortskjemte voksne som er vanskelige å forholde seg til.

Jeg har også den erfaringen. Jeg får helt fnatt av dem som tror at alle kan slippe det de har i hendene for å være med dem når de finner det for godt eller som ikke kan forholde seg til at andre har andre ting, andre venner, andre planer en gang i blant.

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Nå så jeg for meg venninna som sa: -Jeg kan ikke i kveld for kjæresten og jeg har avtalt å prøve ut det nye leketøyet vårt.

Berglijot, du er en grisejente!

GinaK: Å si ja til en noe, med fornehold om å bryte dersom det dukker opp noe morsommere er utrolig simpelt. Jeg får helt fnatt av det. Første avtale gjelder.