Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-08, 15:25   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere spillkonsoll(er)?

Vi har xbox og xbox 360 og hadde PS2 tidligere. Ja, og så har jeg den eldste Nintendo-boksen, men den funker ikke helt som den skal. Skal kjøpe PS3 om en stund, og så er jeg på jakt etter Super Nintendo. :nostalgisk:
Jeg spiller mye GTA på xbox 360, den gamle xboxen brukte vi mest til å se nedlastede filmer og serier på tven fra pcen, men nå går alt gjennom den nye så jeg tror vesla skal overta den gamle (det ligger enormt med tegnefilmer på den).