Tråd: Mary Kay
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-08, 18:56   #61
Alva
Fullverdig medlem

Medlem siden: May 2008
Alva har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Mary Kay

Det er mye å lese...puhhhh.
Jeg syne ikke konseptet er det samme her i Norge som i USA. Vi mennesker er ikke like. Jeg merker godt at det mange pågående utadvente folk på møtene som kansje kan virke slik på kursene også. Skal da vi alle skjæres under en kam? At noen har en negativ oppfatning er greit, men kan man klare å finne noe positivt oppi det hele? Jeg prøver alltid å snu ting slik at man kan se litt positivt i det også. Jeg hadde et kurs jeg hvor jentene storkoste seg, 4 stykker. de lo og hadde det gøy. vertinnen kjøpte håndsettet til halv pris. og ei kjøpte mascara. helt greit for meg!! hun ene booket nytt kurs med meg så jeg kom meg jo videre unansett? altså var det noe positivt selv om salget ikke var på topp.

hadde jeg opplevd at noen hadde reagert hadde jeg gitt pengene igjen. Jeg har fått gode venninner innenfor MK. og har også fått venner på kurs. jeg får øvd meg i å stå foran andre.

Det er synd mange har en dårlig oppfatning av MK, for det er mange bra mennesker som holder på. (jaja, nå jabber jeg videre igjen)
perfect home, tupperware, sjarmtroll, elsker det også jeg og drar alltid på partyes og koser meg. ikke alltid jeg kjøper noe heller, er da ingen tvang det! kansje jeg er litt sta som ikke gir meg...

men jeg kan godt si noe negativt om MK jeg så dere ikke tror jeg glorifiserer alt. fondationen er ræva, den blir jeg tørr av. eyelineren går, men liker bare våt eyeliner, de har bare tørr. flere parfymer lukter høgg og solpudderet glitrer for mye..så jeg selger så og si ikke noe av det fordi jeg ikke liker det selv! her går det i satin hands, 3 i 1 og fuktighetskremen pluss øyekremer.

jeg ikke MK, men liker meg. hadde ingen likt det hadde jeg heller ikke hatt 3 kurs i uken!!! jupp, dagens forsvarrunde fra meg.

Alva er ikke aktiv   Svar med sitat