Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-06, 16:20   #59
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vel, svaret ditt jeg quotet handlet vel om innendørs pynting, gjorde det ikke?

Og nei, jeg tror ikke du tenker noe mer over hva som er til sjenanse enn meg faktisk, eller de fleste andre. Jeg tror du tror du tenker over det fordi etter dine normer er det dårlig smak. Du mener at måten du pynter på er vakkert, at det er retninglinjene for estetikk og det som ikke passer inn i ditt bilde er stygt.

Hvis jeg var naboen din, ville du tatt hensyn til at jeg ikke syns din måte å pynte på var fint, men faktisk blinkende lysranker? Ville du pyntet annerledes fordi jeg ikke syntes det var fint?

Jeg snakket om utendørs pynting, ja. Hva folk gjør inne skrev jeg at jeg ikke hadde noe med.

Ute har jeg en krans på døra og fakler når vi har besøk. Jeg ønsker ikke at folk skal føle at huset skiller seg negativt ut og tar oppmerksomhet fra omgivelsene samtidig som de faktisk ser at det er jul utenfor.

Jeg er opptatt av at det ser ryddig og greit ut (ikke leker og sykler som slenger over alt) ute og skammer meg nå som vi rehabiliterer hus og ikke kan holde orden på stabler med materialer og annet rot.

Jeg vet at jeg er sær på dette området, men det er jammen meg du også.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat