Tråd: Mary Kay
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-08, 12:02   #76
Alva
Fullverdig medlem

Medlem siden: May 2008
Alva har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Mary Kay

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Jeg har ikke opplevd akkruat dette med at religion har blitt blandet inn. Men denne sales directoren, som hun så fint kaller seg, som jeg har hatt med å gjøre gikk meg omtrent på nervene. Da jeg byttet nummer her for ett par år siden og ikke registrerte det i telefonkatalogen var hun så frekk at hun søkte opp mannen min og tok kontakt derfra, han visste jo ingenting om hvem denne H**** var og ga telefonen til meg...

Så at de læres opp til å være pågående er det ingen tvil om. Er sjeleglad for at hun ikke har hverken tlfnr eller mailadressen min nå!

Jeg var nemlig så dum at jeg sa ja til ett infotreff med henne for å høre om mulighetene, og da var jeg solgt. Jeg som bare gikk hjemme (med 4 barn) hadde jo plenty av tid og overskudd til å drive med dette, verdens beste inntjeningsmuligheter osv. Ingen homeparty-aktør har så god %av salget som MK-konsulenter, hele 50%. Sa hun i allefall...

hun hørtes jo veldig pågående ut ja. Er ikke slik jeg har blitt lært opp ivertfall. Kommer nok veldig an på hvem du møter!! noen er frekke nok.
er nok pga det møtet også at du ble maset veldig på. Gjelder jo å få med seg folk for å stige i gradene, noe som jeg ikke er intressert i. trives best med dette for meg selv.

(men, det stemmer faktsik at man får 50% fortjeneste, men ikke hvis man bare gjør det en gang iblant. Man må legge inn en minimumbestilling på 3200kr for å få 50% rabatt på produktene, så litt må man jo stå på skal man leve av bare dette)