Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-08, 18:49   #81
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?

Haha, du glemte alternativet "Ja, for nå kan jeg vise de taperne! For siden sist er jeg blitt tynnere/rikere/klokere/sterkere/vakrere eller mer berømt enn noen av dem noensinne trodde jeg skulle bli. "

Søt hevn er også et motiv for å gå på reunion, og det har en viss sødme å komme tilbake til dem som var akk, så kule, i 1989, som nå er temmelig slitne. Å nå toppen når du er 15 har sin pris.