Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-08, 21:24   #18
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Opplys meg: Sukker

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg skjønner poenget ditt, men jeg synes ikke det ikke spiller noen rolle. For raske karber skiller ut mer insulin og øker fettlagringen, og de blir også tilgjengelig for cellene med en gang slik at de må lagre det, mens når man velger langsomme, så kommer de sakte inn og cellene rekker å forbruke mer før de velger å lagre, og like mye blir gjerne ikke lagret. Det er heller ikke like lett å få i seg like store mengder "sukker" gjennom å spise grønnsaker som rent sukker i mat og drikke (det er grenser for hva det er plass til i magen vår liksom).

Jeg er jo helt enig med deg. OK, glem hele poenget mitt om at sukker ikke er farlig (eller giftig eller hva som helst). Jeg ville bare prøve å få fram poenget fordi jeg kjenner flere som ikke har diabetes eller overvekt, men som ser på sukker som gift.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat