Sv: Fortell meg om din oppkjøring!
Oppkjøring ja.. For snart 13 år siden, det var nysnø og holke, så heldig var jeg..
Det startet såklart med et teoretisk spm jeg ikke skjønte hva han mente noe med, men det var visst ikke så viktig. Kvalte motoren da jeg skulle kjøre ut fra biltilsynet, men selv om sensoren var en halvtraust fyr, dro han på smilebåndet og sa at jeg ikke var det første som hadde gjort det. (Jeg fikk såklart en bil på oppkjøringen jeg aldri hadde kjørt før...)
Vel, det var som sagt glatt, så jeg kjørte jo veldig forsiktig. Det gikk veldig greit, skulle etter en stund svinge over veien og til venstre, fikk en liten sladd på bilen til tross for veldig lav fart, men klarte heldigvis rette den opp igjen med en gang.
Bykjøring gikk greit, skulle egentlig lukeparkering i ei gate, men heldigvis for meg var det bare parkert en annen bil der, så det slapp jeg visst Men det hadde ellers gått helt fint altså 
Tilbakemelding fra en fortsatt rimelig tørr sensor, var at jeg var veldig oppmerksom, veldig vàr og la merke til ting i god tid (f.eks. noen skolebarn som skulle krysse veien..). Fikk også ros for at jeg klarte holde kontroll på bilen under den lille sladden jeg fikk. Så forklarte han litt bedre hva han mente med spørsmålet, og da skjønte jeg det og svarte før han fullførte, så sa han at jeg måtte være litt ekstra obs på bakspeilet i rundkjøringer (vi kjørte vel to rundkjøringer..). Så fikk jeg vite at jeg sto Og han smilte ikke engang da han gratulerte meg..
Så gikk jeg på kafè og kjøpte meg et stykke sjokoladekake mens jeg ventet på bussen ned igjen til byen 
|