Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-08, 08:37   #79
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere spillkonsoll(er)?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Helt alvorlig ment (og ikke "er jeg en dårlig mor når jeg..."): Frarøver vi ungene noe når vi ikke har sånt i hus? Vil de skille seg ut på skolen og ikke skjønne hva kompisene prater om? Storebror her i huset er ikke sånn som maser om ting, og er troendes til å savne ting uten å nevne det for oss.

Jeg synes ikke dere frarøver ungene noe, nei. Vi hadde samme linje veldig lenge, men klappet sammen i et svakt øyeblikk og kjøpte Xbox til jul et år. Den ble brukt den romjulen - etterpå har den støvet ned og vi har nå satt den bort i håp om å få gitt den til noen som ønsker den seg mer. Nå i våres fikk de Nintendo DS fordi "alle andre" hadde det (min favoritt - not! ), men de bruker ikke dem spesielt mye heller.
Noen er bare rett og slett ikke spesielt interesserte - og det er jo en god ting.