Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-08, 11:35   #5
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bensinprisane - verdt å bruke så mykje sendetid og spalteplass på?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Sånne uhyre generelle uttalelser irriterer vettet av meg.

Da skal jeg passe meg for å legge ut for mange sånne uttalelser da, så du får beholde vettet

Men jeg står faktisk for det jeg sier, og mener faktisk at vi her i landet - med meget få unntak - bør tåle høyere bensinpris. Særlig om det får oss til å kjøre mindre bil, så er ingenting bedre. Jeg ville vel kanskje heller bekymret meg mer for renta og for høyere matvarerpriser. Jeg sier ikke at alle i Norge har god råd, jeg sier bare at høye bensinpriser ikke nødvendigvis er et onde.