Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-08, 11:48   #19
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bensinprisane - verdt å bruke så mykje sendetid og spalteplass på?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg er vanligvis ikke så veldig enig med finansministeren vår, men hun har definitivt et poeng når hun sier at vi nordmenn har råd til dyr bensin.

Jeg er ikke enig i denne uttalelsen. Jeg antar de aller, aller fleste med bil kommer til å fortsette å kjøre bil, men det at man fortsatt kan kjøre bil, betyr ikke at man nødvendigvis har råd til det. Jeg ser for meg at det skjer på bekostningen av noe annet. Sosiale aktiviteter for barna etter skoletid, klær, skole- og barnehageutstyr, strømregning, sunn og variert mat, osv.
De fleste er avhengige av bilen og kollektivtransporten er ikke klar til å ta over jobben bilen gjør i dag, da må det utbedres på alle kanter, og til den tid, går denne prisøkningen utover de som allerede sliter med å få endene til å møtes. Det går utover barna deres, ekteskapet / samboerforholdet ...

Sist redigert av Skremmern : 28-05-08 kl 12:03.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat