Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-08, 20:39   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva synes dere om norsk krim?

Jeg var tidligere veldig glad i norsk krim, spesiellt krimdronningene Lindell og Holt. Jeg likte så godt hvordan de skildret hovedpersonene og falt veldig for den tøffe Anne Wilhelmsen til Holt og den skakkkjørte Cato til Lindell. Ikke de tyngste bøker jeg har vært borti, men veldig underholdene!

Men de siste bøkene deres? Ærlig talt... Honningfellen var kjedelig og forutsigbar. Privatlivet til C.H var bare teit, samme gamle smørja liksom.
Og den siste til Anne Holt var en skuffelse fra ende til annen. Ble skikkelig irritert for den boka hadde jeg gledet meg til.

Hva synes dere?