Sv: Frekke salgstriks
Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.
Det er ihvertfall ikke den originale Gule Sider. De har ettårs kontrakter som må signeres. (før 2003 var de løpende, men har aldri vært 3 års kontrakter) Å være i telefonkatalogen med navn, adresse og telefonnr+faks, er gratis det, så lenge det ikke er med store bokstaver, eller tlfnr står under et annet navn i tillegg
Anbefaler alle som driver bedrift å kikke innom http://www.tryggkatalog.no/
Jeg jobbet for www.gulesider.no i 3 år og snakket med mange kunder som var lurt av firma som f.eks www.telefonkatalogen.biz.
.
Må beklage meg litt da, mannen måtte opp på do og jeg snakket med han nå. det stemmer som du sier at gule sider er 1 år, han har skrevet under en kontrakt på at han må si opp 12 eller 14 uker før forfall. men prisen var nesten 3000 kroner i året.
Men det var et annet firma som det var 3 år bindingstid som han fikk gjort opp til 1 år, var noe bransjeoppføring det også, med link til hjemmeside. Han husker ikke hva slags firma het nå, var litt i ørska.
Så det var altså jeg som blandet de to firmaene, kanskje fordi han snakket om gule sider rett etter han fortalte om telefonen han fikk i dag.
Jeg var 100 % sikker på at jeg hadde rett, men tok altså feil. og da får jeg vel innrømme det også.