Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-08, 11:14   #10
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frekke salgstriks

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Skal stikke innom butikken å sjekke dette i morgen.
Men det er vel ikke gratis for firma å stå oppført på gule sider ?

Fant denne
Basispakke

Dette er en pakke for bedrifter som ikke har, eller ønsker å profilere seg med hjemmeside. Med Basis pakken får du den enkleste oppføringen med lavest rangering. Her får du 8 søkeord, samt muligheten til å linke opp til 10 samarbeidspartnere på infosiden. .

Dette får du i Basispakken:

• 8 søkeord
  • Infoside basis
  • Lenke til 10 samarbeidspartnere
  • Laveste rangering
Pris pr. år: 2 900,- eksl.mva.
Prisen forutsetter en bransjeoppføring i Gule Sider®.

Det du snakker om der er en annonseringsløsning på gule sider internett.
Å stå i telefonkatalogens rosa sider er gratis. Det betyr at du kommer frem på gule sider hvis noen spesifikkt søker på ditt navn. Men la oss si at mannen din er snekker; Snekker Antonsen. Hvis man skriver "snekker antonsen" på gule sider, kommer han opp. Men hvis man skriver "snekker kirkenes" for å ta et eksempel, kommer han ikke opp. For da må man ha bransjeoppføring. Og den koster penger. 12-1300, jeg vet ikke prisen for det er en stund siden jeg jobbet der. Bransjeoppføringen vises i katalogen og på nettet.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat