Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-08, 19:51   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir det myggår i år?

Å, endelig en medsammensvoren. Jeg reagerer også veldig på mygg. Veldig. Stedet vårt er OGSå oppkalt etter en myr. I fjor var det så dårlig vær at vi knapt kunne sitte utendørs om sommeren, men i år ser det jo bra ut.

Vet dessverre ikke hva som gjør at det blir "myggår". Jeg har fått et tips som jeg ikke har testet: 1 dråpe Zalo i alle pytter i nærheten. Det skal visst hindre forplanting av mygg i følge insekteksperter. Ellers har en kollega av meg en maskin som tar knekken på mygg (f.eks. myggfella) - den ser ut som en middels påhengsmotor og koster endel, men blir jeg like ille oppspist som jeg kan bli på mitt verste i år så har jeg ikke noe annet valg enn å kjøpe en tilsvarende maskin. Jeg pleier bl.a. å bli stukket rundt anklene slik at jeg har store problemer med å bevege meg.

Nuvel.