Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-06, 17:45   #11
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser at mange ser på helt feile serier, så jeg må drive litt undervisning
*tar på meg besserwisser hatten*
Altså: hva skal man med 4400 når verden har gitt oss X-files? 4400 er bare urealistisk US overspilling dramaklisj. Ser ikke på den av samme grunn som jeg aldri så på Chicago Hope.
Am Dad er bedre enn Family Guy, Missa, så ingen grunn til panikk.
24? Com'an. Grei nok i begynnelsen, men hvor mange ganger orker du se Kim Bauer bli kidnappet? Jeg ga meg da Kim hang fast i en revesaks og holdt på å bli spist av en puma.
Sopranos har jeg gitt mange sjanser, men den tar jeg bare ikke. Vet mange liker den, og har ingen god forklaring på hvorfor jeg ikke liker denne, så denne lar jeg ligge.
LOST er genialt, men det er så langt. Det er fremdeles langt igjen for å overbevise meg om at den ikke kommer til å ende opp som Twin Peaks.
Earl. Alle må se Earl før de dør.
Ellers syns jeg Friends, that 70s show og 3rd rock from the sun fortjener hederlig omtale, selv om ingen av dem holdt seg i de siste sesongene.
Seinfeld burde vært pensum på skolen (I stedet for f.eks. ofag)
Og så skal vi ikke kjimse av ER bare fordi vi har fått Grey og House. ER har gitt oss 12 sesonger med mye moro, og når pretend doctor Clooney kan redde liv i det virkelige liv med alt han har lært på settet så fortjener det også en liten stjerne. (Selv om serien ikke er hva den en gang var)
Futurama er et must for nerdene, men ikke nødvendigvis for alle

Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat