Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-08, 23:05   #8
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på søndager

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Mitt ford til støy på søndager har ingen ting med min religiøsitet å gjøre i alle fall. For min del handler det om at jeg setter pris på fred og ro en gang i blant.

Hva naboen gjør av rolige aktiviteter kunne ikke brydd meg mindre. Det får være opp til dem.

Selv har jeg vasket klær i hele dag og ser ikke det store problemet med det, men trass i at plenen vår skulle vært klippet snart har vi ikke kjørt plentraktoren vår på vår 3 mål store plen. Jeg unner naboene fred fra den i dag og kommer til å ta den i morgen ettermiddag eller en dag senere i uka når det generelt er mer bråk.

*svar fra en religiøs*

Her signerer jeg alt unntatt siste linje.