Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-06, 23:00   #4
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Acta Graco Duologic For Dummies

Akta selges kun i Skandinavia (Norden?) så tviler på du får tak i den i resten av Europa. Der nede er det jo fortsatt nesten bare forovervendte stoler i gruppe 1.

Du kan kjøpe MC Priori, mens vi er heldige og kan også kjøpe MC Mobi. Samme sete men bakovervendt. Så du gjør smartes å kjøpe setet i Norge/Sverige. Sverige er vanligvis billigst på bilseter, men mulig era kan hoste opp et godt tilbud til deg.

Info om Duologic finner jeg på www.akta.se og så har jeg vært i butikken og prøvd setet. Eller ikke jeg har prøvd men jenta mi da.