Tråd: Forhold med 3
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-08, 13:55   #14
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forhold med 3

Veldig enig med Kasia. "Åpne" forhold, i den forstand at man aksepterer seksuelle og til og med kjærestelignende forhold til andre enn samboer/ektefelle, er jo ikke noe nytt (for ikke å snakke om at mer eller mindre stilltiende akseptert utroskap ikke er noe nytt). Det nye her er at de lever åpenlyst sammen, slik at omverdenen må forholde seg til samlivsformen de har valgt. Jeg synes ikke åpne forhold er problematisk så lenge ingen føler seg tvunget inn i dem, og jeg synes man bør være romslig nok til å ha respekt for at noen faktisk velger å gjøre noe helt åpent og ærlig i stedet for å snike rundt og late som man egentlig har et tradisjonelt monogamt forhold. (De aktuelle personene her aner jeg ingenting om, og jeg har heller ikke sett dem på TV, så hvor lykkelige og/eller troverdige de fremstår har jeg ingen formening om.)

Jeg tror ikke jeg ville vært interessert i et forhold med mer enn to voksne mennesker, enten det var snakk om en ekstra dame eller en ekstra mann eller én av hver, men hvis noen trives med det, så for all del. Folk har veldig forskjellige behov og ønsker.