Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-08, 14:33   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere med menn som ikke leser?

Mannen min har kraftig dysleksi og leser lite. Han leser masse bruksanvisninger, datamanualer og lignende, men aldri litteratur. Jeg har tenkt en del på det du nevner om han går glipp av noe. Jeg har lenge tenkt at det må han gjøre, men jeg er ikke så sikker lenger. Ut i fra min tankegang virker det utrolig kjipt å ikke lese litteratur og jeg føler absolutt at jeg går glipp av noe om det går lang tid uten at jeg leser.

Jeg vet at det er viktig for meg med litteratur. Jeg er interessert i sånt. Samtidig er det mange ting jeg er totalt uinteressert i som han bruker mye tid på. Hvem som går glipp av hva og om man går glipp av noe helt nødvendig er jeg ikke så sikker på lenger.

Det virker som om han har et flott liv om han ikke leser.
Han får med seg mye annet i livet som han er interessert i.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat