Tråd: Forhold med 3
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-08, 15:52   #23
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forhold med 3

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Man skal ikke langt utenfor A4-boksen før folk begynner å snakke og spekulere, og helt uten å ha sett intervjuet så skjønner jeg at dette er finfint stoff for dem som liker å spekulere om andre. Det er vel ikke mindre enn de venter seg når de velger å være åpne om forholdet sitt i media. Jeg får litt frysninger både av at de står frem på den måten og at folk krafser og spekulerer i privatlivet deres, men som en del av en samfunnsutvikling syns jeg dette er svært interessant. De er nok ikke unike i sitt valg av samlivsform.

Jeg ser ikke på det som krafsing i deres privatliv. Dette er jo noe de har gått ut med dette selv, og det er kanskje for å sette søkelys på det. Det er jo viktig å diskutere og se flere sider på saken, for selv å få en bedre forståelse for hvorfor noen velger å ha et slikt forhold. Det er jo ikke sjelden at man kan forandre mening, nettopp for at man får fram forskjellige sider man faktisk ikke hadde tenkt gjennom før. Hvorfor folk reagerer negativt er vel man tenker ut fra hva man selv kunne godtatt og hva man selv måtte ønske ut av et evetuelt forhold.

Jeg synes jo også at alle sammen må få velge selv, så lenge ting ikke skjer under tvang. Men JEG synes det er rart at et slikt forhold lar seg gjør, ut fra mine verdier og grenser.

Jeg har også vanskelig for å forstå at sjalusi aldri er et tema.