Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-08, 10:05   #13
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt maltekstrakt?

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Minifom er værtfall ikke bra. vet ikke om det sleges mere. Det kan gi klush på hormonbalansen og noe greier. var mye opstyr om det i fjor.

Det stemmer delvis. Foreløpig frarådes ukritisk og langvarig bruk av Minifom, pga at man er usikre på om parabenene den inneholder kan gi en svak østrogenliknende effekt.

Sitat:

Inntil mer informasjon foreligger, fraråder derfor Legemiddelverket ukritisk og langvarig bruk av legemidler som inneholder propyl-, butyl- eller isobutylparaben.

Det er atskillig større risiko ved maltekstrakt - foreløpig ihvertfall. Jeg ville også vært forsiktig med parabener, men ved vondt i magen ville jeg testet dette om ikke sviskesaft eller fennikkelte virket. Men det første jeg ville gjort var nok å gå til den magiske soneterapauten :blunk:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat