Sv: Hva avslører bryllupsdatoen?
Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.
Hva er bryllupstallet til de 50% som skiller seg mon tro ? I følge denne er jo alle ekteskapene temmelig solide.
Jeg er skilt og her er mitt svar:
Sitat:
Bryllupsdato 7 kan føre til at uventede ting vil skje både på bryllupsdagen og i forholdet generelt. Planer man har går ikke alltid slik man tror, eller en kritisk situasjon ordner seg i kommer i siste øyeblikk. Man kan bli forlatt ved alteret, våkne opp om morgenen og finne ut at man har giftet seg med en person man egentlig ikke kjenner, man har foreldre som ikke liker ens partner, man har forskjellig etnisk bakgrunn eller forskjellig religion eller er av samme kjønn. Alt er mulig, da overraskelsesmomentet ligger i tallet 7. Selvfølgelig kan dette slå positivt ut også.
Båndet mellom partene er på et mer psykisk nivå. Hver av partene trenger tid for seg selv, og man kommuniserer eller deler ikke nødvendigvis alle tanker. Det er derfor en fare for at følelsesmessige ting blir for mye begravd, da partene ikke liker å snakke for mye om følelser. Forholdet bærer preg av å være spirituelt/religiøst, og begge parter trenger tid til å utforske og utvikle seg på sin egen måte. .
Kanskje jeg burde sjekket denne før jeg giftet meg 
|