Tråd: Forhold med 3
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-08, 16:58   #58
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forhold med 3

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Jeg sa da aldri at hun er kuet?eller svak? Jeg kjenner ingen av de omtalte menneskene, bare at jeg har hørt fra noen osv.. og det jeg hører stemmer litt overens med den magefølelsen jeg sitter igjen med- at hun nr 1 kanskje ikke er så lykkelig som hun kunne vært.. Og man vil alltid kunne finne andre som sier noe annet i en sak, de lærde kan også strides har jeg hørt, så hvorfor ikke privatpersoner...Men jeg håper jo for alles parter at de orker å ta grep om eget liv om de ikke er fornøyde...

Ok, jeg ordla meg litt feil, men det var da ikke så langt fra det du skrev:

Sitat:

er lite tøff, ikke har turt å sette beinet ned og gå fra mannen

Det jeg mente var noe sånt som dette:

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

For alt vi vet så kan jo damene like hverandre også. Det kan jo hende de har 3 alternative soverom skift.

Det er ikke sikkert kone 1 er noe offer i denne situasjonen, men at hun også har fått i pose og sekk.