Tråd: Forhold med 3
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-08, 20:19   #4
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forhold med 3

Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil .

Jeg er temmelig sikker på at den samlivsformen ikke hadde passet for meg. For lite innstilt på å dele mannen, og for lite lesbisk . Og mht en mann til i huset så holder det lenge med den kaksen jeg har - passe både av penger og sex.

Men for alt i verden, folk må gjøre som de vil. Det eneste jeg tenker på i den forbindelsen, er hvordan det er for barna som er involvert. Det som er kjekt og naturlig for de voksne, trenger ikke nødvendigvis være det for ungene.

Og jeg diskuterer selvfølgelig forhold med tre i på generelt grunnlag, har ikke sett intervjuet som det er linket til, og kjenner ikke til folkene. Drikker ikke konjakk en gang .