Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-06, 11:41   #2
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes dere?

Ja, tenk - så store vi er biltt.

Jada, jeg er kjempeforbøyd jeg.

Forslag til flere spørsmål:

* Reklame, er annonsene interessante, tar de for stor plass - kan de være mer prangende?
* Er navnevalgene på underfora dekkende?
* Skulle det vært klubber/avdelinger der man ble medlem og kjent i mindre grupper avhengig av interesser livssituasjon?

Ellers er jeg en svoren tilhenger av kvalitative metoder og programforpliktet til å føgle opp de fleste spørsmål med hvorfor/hvorfor ikke, kan du utdype.

Det kan også være interessant å finne ut mer om brukerne generelt: Alder, kjønn, tidsbruk på FP (kontra andre fora)m familiesituasjon, antall barn, bosted (fylkesvis/by-land/region/villa-blokk), forhold til svigermor... også videre også videre.

Selv om jeg liker å finne ut av ting ved hjelp av dybdeintervju, eelsker jeg å krysse på spørreskjema.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat