Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-08, 21:19   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor fordel med å ha italiensk svigerfar ...

Haha kan tenke meg han ble litt lei til slutt ja, det ble nesten Camilla også. Hun fikk jo aldri fred. Men de er herlige! Savner dem og gleder meg til å se dem igjen neste sommer, da skal vi ned igien, og da SKAL jeg snakke italiensk!!

Faader, vi skal jo ha dåp (det blir dåp i stedet for navnefest ja, har ikke råd til navnefest-seremoni OG selskap visst) i august og da skal jeg lage koldtbord/tapasbord. Hadde vært flott å ha parmaskinke på bordet da, men den holder seg vel ikke SÅ lenge i kjøleskapet? Og jeg tør ikke fryse den i tilfelle den blir ring.