Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-06, 12:33   #7
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere?

All den stund man "premieres" for prikkene, dvs gis tilgang til Medlemssalongen, så mener jeg at man ikke kan prikke hvem man vil når man vil. Da trenger man bare 1 alliert for å få innpass. De 2 tingene henger sammen.

Lurer litt på om slanketråden (dvs inni jåleforumet) er Ok plassert. Denne er relativt personlig og kunne vært på innsiden av medlemsområdet. Og den passer heller ikke inn under jåleforumet, som jeg synes burde være litt mer sminke og permanent. Kanskje et forum under helse som fokuserer på sunn livstil (dvs helse uten sykdom) hadde vært noe, selv om jeg synes det egentlig er mer enn nok forum der ute. Man bør absolutt gå igjennom og se om der er noen forum som ikke benyttes, og se om noen som bør splittes.

En annen ting som er blitt populært her er kjøpsguider, f.eks. mote og interiør.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat