Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-08, 23:31   #18
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Dette går så bra så-kommentarer" ønskes

Jeg hadde ryddet det verste, dratt over gulvene med støvsugeren, tatt en sveip med vaskefilla der det var som verst, redd opp sengene til gjesten, alt dette mens barna såklart ble behørlig plassert foran tv'n *erfaren*

Når gjestene har ankommet, hadde de blitt tildelt hvert sitt barn ekstra, mens jeg ordnet mat. Et stort bord dekket med plastduk, masse ark og malesaker hadde holdt ungene i aktivitet ganske så lenge, eller hva med å stue alle sammen inn på et rom og lage diskotek til dem (babyene kan jo sitte i hver sin vippestol og digge rytmen, eller hur?).

For øvrig synes jeg mannen kan bestille inn mat til dere, så du kan nyte å ha besøk, og slippe å varte opp alle sammen.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat